vetkopat arkadaşlar gollerimizi burada sergileyerek 10 üzerinden not verelim ve haftanın golünü seçelim ne dersiniz.İlk gol benden http://rapidshare.de/files/15480921/_li__in_Volkan___avlad____an_.wmv.html
vetkopat movie makerda küçültebilirsin.Movie makerı aç dosya dan kolleksiyona al de daha sonra aşağıya at daha sonra film dosyasını kaydet de biraz bekle kaydedildiğinde küçülmüş olan dosyayı upload edebilirsin. Bu arada benim golü izledin mi???
vetkopat Bu da Tümer le fransaya attığım gol...! http://rapidshare.de/files/15483935/Tuemer_Metin.wmv.html
infazci_1905 kardeşim sen ne yapmaya çalışıyosun bu konu yanlış bir konu ZAMANI GELİNCE YÖNETİCİLER YARIŞMA yapacak o yüzden konuyu silersen veya boşaltırsan sevinirim YARIŞMALAR YÖNETİCİDEN HABERSİZ YAPLIMIYO!!
R2.ZephyR Hehe ya anket özelliğimiz daha olmadığı için bir türlü yapamıyorduk.Ama gollerimizi paylaşabiliriz bu başlık altında. Hadi ben de şunu ekliyeyim.Bakalım beğenmeyen çıkacak mı? ;) http://www.hemenpaylas.com/download/253957/Wow_0001.wmv.html
vetkopat Yöneticilerde uyumasın kardeşim.Açmamışlar böyle bi konu ben de açtım.Hadi gollerimizi paylaşıp puzn verelim.Golümü izleyen oldu mu???
infazci_1905 birader haddini aşma bence NE DEMEK UYUMASINLAR senin düşündüğünü onlar düşünemediler mi sanıyorsun?
emany Orjinal Mesajı Yazan: vetkopat Yöneticilerde uyumasın kardeşim.Açmamışlar böyle bi konu ben de açtım.Hadi gollerimizi paylaşıp puzn verelim.Golümü izleyen oldu mu??? Arkadaşım forumu biraz araştırsan bununla ilgili o kadar çok konu var ki ve aynı zamanda sabit bir konu da var ...
sswift4 http://rapidshare.de/files/15589752/okaka.wmv.html benden güzel bi frikik golü. genç okaka'dan
sswift4 http://rapidshare.de/files/15591569/tak_m_oyunu_babel_son.wmv.html bu da babelin bitirdiği bi takım oyunu.
Emre_17 bunlarda benden umarım beğenirsiniz http://www.hemenpaylas.com/download/281629/emre90_0002.wmv.html http://www.hemenpaylas.com/download/281706/emre90_0003.wmv.html http://www.hemenpaylas.com/download/281744/emre90.wmv.html
vetkopat Bu kadar alıngan olmayın birader ben kötü anlamda söylemedim.Formu taradım böyle bişey bulamadığımdan bende bu konuyu açtım.Yinede kusura bakmayın tabiki herkese saygımız var.yanlış anlayanlardan özür dilerim..
anatolian amigo Arkadaslar, www.turkcespiker.com sitesinde bir gol yarismasi vardir ve hepiniz katilinacayiniz için çok seviniriz haydi