sswift4 benim tek sorunum gol yememek. maçlar çok zewksiz geçiyor. adamlar mala mal kaçırıyor. hem de 6 yıldızda. bol gollü maçlar olsun istiyorum ama sadece ben atıyorum. önce interle 4* oynadım. sonra ajaxla 5*. sonra osasuna sonra da dep. alaves aldım 6*. takım gittikçe düştü, yıldız arttı. ona rağmen hep kazanıyorum pes5 bitti benim için çok zewksiz. gol yemek için 3defansa dönüp mal mal kaleciler bulmam gerek heralde.
danielmarcos Anladığım kadarıyla tek tek friendly maçlar yapmışsın.6 yıldızla Master League ' ye default playerslarla başla veya Avrupa liglerinde kötü bir takım alıp sezonda şampiyon olmaya çalış o zaman basitmi değilmi anlarsın.
m0K0k0 benimde en gıcığıma giden şey bende 6 yıldızla oynuyorum ve uzaktan şutlarımı kaleci hep tutuyo top kenara gidiyor kaleci topa uzanıyor beni deli ediyor acaba 5 yıldızla oynasam iyi olurmu acaba çünkü uzaktan şutlarla hiç gol atamıyorum
Parasetamol "Büyüklük taslayan, kibirli ve küstah adam, tatsız ve sevimsiz olur; kibirli insanın itibari günden güne azalır." " ‘Bilirim’ dersen, sen henüz bilgiden uzaksın; bilenler arasında sen bilgisizden sayılırsın.
Robert_Dyer Ortada gereksiz konu ve konu başlığıyla alakasız konu yani madde 18 die gezen elemanlar nedense bu konuya msj atmamışlar..garip:/ nese arkadaşım online oyna istemediğin kadar gol yersin pc ye karşı belli taktik geliştirip oyundan zevk almayıp gol atmak için oynarsan namalup gol yemeden şampiyon bile olursun...tavsiyem online ;)ama dikkat et madde 18 dicekler :)
sswift4 Orjinal Mesajı Yazan: **emre_pes5** "Büyüklük taslayan, kibirli ve küstah adam, tatsız ve sevimsiz olur; kibirli insanın itibari günden güne azalır." " ‘Bilirim’ dersen, sen henüz bilgiden uzaksın; bilenler arasında sen bilgisizden sayılırsın.
sswift4 ben de kötü takım seçtim zaten bi osasuna sonra alaves. ama osasunaya transfer yapmıştım. onlar da çok iyi değildi. hakan şükürü almıştım bi da okaka.
R2.ZephyR Senin çaren online arkadaşım.Gerçekten bu oyunda iddialıysan,kendine güveniyorsan zaten orjinal almak o kişiye pek de dokunmaz.Bilmem anlatabildim mi?
sswift4 bilmiyorum ki arkadaşlarımla başabaş geçiyor ama ben 6* yeniyorum onlar yeniliyor. nasıl iş anlamadım. heralde sadece oyunun mantığını çözdüm. ne kadar PES5'in orjinali. bi denesem iyi olacak.
sswift4 malasef alamicam o zaman. 512k değil çünkü. gelecek yıl anca 512 yaparıö. o zaman da pes6 çıkar zaten.