arkadaşlar bu oyunu ilk çıktığından beri oynuyorum.tabi ki dynsaty mode da bi takım seçip uzun bi nba macerasına atıldım hemen.bence bu mode'un en eğlenceli yanı sezon sonundaki draft.oyunda yklaşık 10 sene ilerledim bu da 10 tane draft eder.
bu draftların hiç birisinde karşıma TÜRK oyuncu çıkmadı.Buna karşılık Choı mung,ıwanaka,nakathi..... gibi enteresan adlı oyuncularla dolu draft.
sizcede türk oyuncular olsa oyun çok daha eğlenceli olmaz mıydı(tabi ki biz türklerin açısından)