Arkadaşlar kayıt yaptığınız dosyayı küçültebilmek için öncelikle Movie Maker ı açın daha sonra 1.Video Yakala kısmından video al a tıklayın kayıt dosyasını seçerek aç deyin. Bundan sonra videoyu alttaki film şeridine atın daha sonra dosya dan film dosyasını kaydet e basın. Gelen pencerede bilgisayar kısmı seçili iken ileri yapın yeri belirtin ve bekleyin.
Not: "Video boyutu küçültülmüştür." yazısını beklemeden oluşturduğunuz videoyu açmayın yoksa windowsunuz çöker... :))))