bazılarının abuk bir sekilde eleştirdikleri duran toptanda gol atmadık bugün,bakalım şimdi ne diyecekler?hımm yedeklere de sans verdik selcuk,kemal oynadı hımm,hakemde lehimize karar vermedi bırak onu aleyhimize karar verdi hımm,taraftar yoktu desek 32 bin kişi vardı hımm,küfür desek e o da yoktu.cok merak ediyorum bakalım yarın ne bulacaklar eleştirecek...