danielmarcos Mohammed Zidan , Halil Altıntop , Nuri Şahin , Tuncay Şanlı , Robinho , Cicinho , Podolski , Sergio Ramos . şu an kadromdaki en iyi gençler ve gelişenler..
sswift4 abi bu adam aşmış zaten. bunu soylemeye bile gerek yok. tanınmamış gençlerden bahset ya da 17 yaşındaki Okaka'yı al. adam çok güçlü ve torresten 4yaş genç
sswift4 new comers'ta bi adam çıkıyor -bikaç kez açtım sezon yarısında çıktı- adı Palmieri. adam çok iyi bi defans ancak sürekli oynatmalısınız.
seductive32 beyler Joe Cole 'un ustune bi ronaldinhoyu tanırım pes 5 te ama genc derseniz NuriŞahin super bi de Cicinho
ayaribozuk ABİ SHİMİZUDAN BAŞKA ADAM TANIMAM 17 YAŞINDA ALDIM ŞİMDİ 26 YAŞINDA VE TÜM ÖZELLİKLERİ 95 ÜSTÜNDE... MUTLAKA ALIN...
Zombie Ali beyler Schweinsteiger i deneyen var mı ?? bence Rooney den sonra oyunun en iyi genci O !! İnanmayanlar bi denesin derim ben :D