ya inşallah bu sefer özhan canaydın'dan kurtuluruz.benim istediğim aday yiğit şardan.adam çok genç hemde listesi çok güçlü.2.başkan mehmet cansun,zaten mehmet cansun varsa futbol şubesinin başına da abdurrahim albayrak geçer.ali dürüst,burak elmas gibi adamlar da yiğit şardan'ı destekliyor.gazetede yiğit şardan'ın bir röportajını okumuştum.adam nihat,emre,hamit,uğur yıldırım,yıldıray,nuri şahin gibi oyunculardan en az 1 tanesini getircem diyodu.bence yarış yiğit şardan ve semih haznedaroğlu arasında geçer ve yiğit şardan kazanır gibi geliyo bana.sizce kim kazanır?görüşleriniz neler?