Türkiye’nin hemen hemen her stadında taraftarların küfürlü tezahüratları tepki görürken, Beşiktaş’ın Çarşı Grubu’nun liderliğinde Ankaraspor maçıyla başlattığı kampanya dün gece de devam etti. Sadece Kayserispor ile mücadele eden takımlarını destekleyen ve bu yönde tezahürat yapan Siyah-Beyazlı taraftarların tutumu alkış aldı. Taraftarlar bir ara hakem kararlarına sinirlenip, “Lay lay lay Federasyon, lay lay lay hakemler'' şeklinde tezahüratta bulundu. Ayrıca “Hakem gol gol'' tezahüratı da dikkat çekti.
Soğuk hava ve takımın bu sezon şampiyonluk yarışından erken kopması ise taraftarların ilgisini azalttı. Tribünlerin büyük bir bölümü boş kalırken, karşılaşmayı 8 bine yakın sporsever izledi. “İstanbul’da yalnız değilsiniz'' pankartı açan yaklaşık 50 kadar Kayserispor taraftarı, karşılaşmayı eski açık tribünden takip etti. Beşiktaşlı seyirciler, eski futbolcuları Kayserispor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam’a maç öncesi sevgi gösterilerinde bulundu.