fOrZaONDER Merhaba Arkadaşlar. Uzun zaman sonra tekrar sizlerle birlikteyim.Geçen yıl da bu forumda forma yapımıyla ilgileniyordum.Yaptığım formaları bilenler bilir.Eski arkadaşlardan kimler var bilmiyorum ama. Neyse, Galatasaray'ın 2006 sezonu Beyaz formasını yaptım (2GK formatında) hem de formayı oyuna yükleyebilesiniz ve keyifli bi şekilde oynamanız için formaya ismimi logomu etiketimi falan yapıştırmadım diğer arakdaşlar gibi. Keyifli oyunlar hepinize.. Formayı aiağıdaki linkten indirebilirsiniz.. http://img442.imageshack.us/img442/984/ondergsaway2gk069ab.jpg
fOrZaONDER Siteye girdikten sonra, resmin sağ alt köşesindeki Olağan Boyutuna Genişlet butonuna tıklarsanız formanın orjinal boyutunu görebilirsiniz, bu şekilde kaydetmek daha kaliteli...
ЦОĿKÁИ bende forma yapıyorum çok güzel fakat biz ismimimizi yamalar calınmasın diye yazıyoruz yani bizde isteyene özel mesajdan atıyoruz bence sende öyle yap...
fOrZaONDER ok kardeş, anladım. Sağolasın ;) elinde türkiye ligi için güzel formalar varsa yollayabilir misin birkaçını?