Fortis Türkiye Kupası’nda oynanan Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşmasına gelen konuk ekip taraftarları, Türkiye’nin en modern ve en iyi stadı olarak kabul edilen Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’na zarar verdiler.
Galatasaraylı taraftarlar bulundukları tribünün yanında yer alan tel örgülerin bir bölümünü yıktılar 500 koltuk ile tuvaletteki klozet, pisuvar ve kapılara zarar verdiler. Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’nda bugün yapılan incelemeler sonucunda hasar tespiti yapıldı.
Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı Müdürü Ayhan Bak, verilen hasarın Futbol Federasyonuna ve Galatasaray Kulübe’ne fatura edileceğini söyledi.
