Arkadaşlar, Pes5 te büyük takımlar(bar,che,man.u,int,mil...) haric diğer takımlarla oynadığınızda Bu takım süper ya dediğiniz bir takım var mı? veya hangisi?
Ben mesela Atletico Madrid üstüne rakip tanımıyorum, F.tores-Kezman-M.Petrov forwette süper, İbagaza-Maxi Rodriguez-Lucin Orta saha da çok etkili.. (not: superpatch'e göre benimki)