Arkadaşlar pes5 oynuyorum DKZ studio var.İndirdim ama bir türlü stadlarin nasil ekleneceğini beceremiorum.Biri açık açık bunu anlatırsa çok minnettar olurum.Lütfen yardım edin.Bu konu hakkında hiçbir bilgim yok.Yardımcı olursanız cok sevinirim.Bu stadları nasil ekleycem tek tek anlatirsaniz sevinirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.Yardım etmeyeninde canı saolsun.