İlk skin çalışmam olan Fm 2006 Fenerbahce Skin sonunda hazır arkadaşlar..Çok uğraştırdı ama gerçekten güzel olduğuna inanıyorum..Zaten piyasadaki 2. FB skini
Butonlardan menuye, girşiteki ikonlardan FM logosuna, arkaplandan çerçevelere kısaca değişebilecek hemen herşey değişti ve Fenerbahceye daha uygun hale getirildi
Birkaç Screenshot


Fenerbahce Skin