03Gs1905 Öyle goller kaçırmışız ki... :( onları atabilsek çok farklı olacak bir maç :( 5 tane kaleyi bulan şutları var Trabzon'nun biri gol.Galatasaray'ın 14 şut 1 gol...Top yuvarlaktır diye boşuna dememişler... ;)
Venom Fatih gerçekten hayatının en iyi oyunlarından birini oynadı Oldukça kaliteli bir maçtı. Liderliğin gittiğine üzülmicem ama bu güzel oyuna yakışır şampiyonluk. Ümit ve Necati çok gol kaçırdı bu arada. Olsun önümüzdeki maçlara bakıcaz:)
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Öyle goller kaçırmışız ki... :( onları atabilsek çok farklı olacak bir maç :( 5 tane kaleyi bulan şutları var Trabzon'nun biri gol.Galatasaray'ın 14 şut 1 gol...Top yuvarlaktır diye boşuna dememişler... ;) ee önceki bi kac hafatada kaleyi bulan sutu gol oldu galatasarayın.dediğin gibi top yuvarlak ;)
Last_Blow Fatih Tekke 85.dakikada çok önemli bir gol kaçırdı. Fatih Akyel'de çok iyiydi. Galatasaray'da çok kaçırdı.
Shevchenko İlk yarıda cok kacırdık ikinci yarı Trabzon biraz toparlandı nitekim atamayana atarlar sözü gercek oldu ve attılar sonra da beraberligi yakaladık ben sasa'yı ilk defa begendim
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: sheva277 we şampion fb olcak :D Hadi ya nerden biliyosun kahinmisin sen