geçen hafta gs liderken bizim arkadaşların hepsi şunu dedi:
ulan siz bu hallede şampiyon olamzsanız(fb lilere sölüolar) yuh derim biz bu halde bile lider olduk fln diolar. FB-GS maçı bşlamadan önce (kupadaki) gs li arkdşlar dio:
ulan varya bi de yenio muşuz amma olur haa !! hiç abarmıorum benim çevremdeki bütün arkadşlar bunları sölüolar...!
ama fb lider oldu mu fb yendimi fb güzel oynadımı direk biz şampiyon olcaz biz yeneriz sizi siz kimsiniz ki, paramız yok huzurumuz yok ama yüreğimiz var song var tomas var geçemezler ki bunları diolar.
hayır yani biçok gs'li takımının şu an şampiyon olmuyacağını bilio (bana hissettirilen şey bu) ama 3,5 attımı böle demesi veya o sıkıntı geçtimi böle demesi biraz saçma gelio.! ama bi gerçek daa var gs bu sene oldu oldu şampiyon olamazsa bi 6-7 sene unutsun...