serdaq Arkadaşlar WE 9 için yapılmış (Son transfer ve logoları düzelten) option file dosyasını nereden bulabilirim?
Jhemre http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=29269 watson un yaptığı of şu ana kadar yapılan en iyi option file
RoadMonster Onu bunu bırak ben bşi buldum.Oyun Pes5 ten çevirme (yada Pes5 , We9 dan)işte option file dosyaları uyuyo ben yaptım şimdi fıstık gibi oynuyom
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: RoadMonster Onu bunu bırak ben bşi buldum.Oyun Pes5 ten çevirme (yada Pes5 , We9 dan)işte option file dosyaları uyuyo ben yaptım şimdi fıstık gibi oynuyom Valla bu bulduğun şey yeni bişey değil. yıllardır olan bir şey :)
serdaq Orjinal Mesajı Yazan: Jhemre http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=29269 watson un yaptığı of şu ana kadar yapılan en iyi option file yanlız orada bulamadım. direkt linki var mı sende...
RoadMonster http://rapidshare.de/files/6887663/PC_PES5_locked99999.zip.html al bi zamanlar pesfandan almıştım kaldıydı kenarda sswift4 ewet formalarda oluyo
sswift4 iyi o zaman we9 alalım da gerçekten söylendiği gibi biraz da olsa fark var mı? mesela hakemler daha iyi mi?
serdaq Orjinal Mesajı Yazan: RoadMonster http://rapidshare.de/files/6887663/PC_PES5_locked99999.zip.html al bi zamanlar pesfandan almıştım kaldıydı kenarda sswift4 ewet formalarda oluyo yanlız bu WE 9 için mi?
apsuva_x Beyler PS2 için Winning Eleven 9 u Oyuncu isimlerini ve takım adlarını nasıl değiştiririz mesela Pes de pesfan editor var WE9 da nasıl olur bilgisi olan varmı?
ysn_ylmn beyler we9 cdkey yardımcı olucak arkadas mail le yollarsa minnettar olurum ysn_ylmn@hotmail.com