Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Hellboy abi bide cangezmis@hotmail.com'a yollarsan çok sevinirim Gönderildi.
KocumVolkan beyler bişey sorcam, ben bu pro. yükledim kendi mail adresile rahat giriş yapabiliorum ancak farklıbir mail adresimle giremiorum bunu gidermek için ne yapmalıyım?
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Hellboy Ben bir türlü yükleyemedim.Son download yazan yerde tıklanmıyor. ss: Sorun mozillada explorerla bağlan sorunun çözülecektir.
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: RenTinRen beyler bişey sorcam, ben bu pro. yükledim kendi mail adresile rahat giriş yapabiliorum ancak farklıbir mail adresimle giremiorum bunu gidermek için ne yapmalıyım? diğer mail adresine davetiye göndermen lazım... ;) http://ideas.live.com/generateinvitation.aspx?programId=fc8bcb55-8d00-453c-8688-d6351b3a6a44
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: emany emany1200@hotmail.com Bana da yollarsanız sevinirim ... Orjinal Mesajı Yazan: serhatkoyuturk banada yolayabilirmisiniz blueboy92_1@hotmail.com İkinizede gönderildi;)
Hauta1n Bence yeni msn'de en büyük özellik offline iken konuşabilme olmuş. edit:Bu özellik sadece 2 taraftada Windows Live Messenger 8 olduğu zaman geçerli galaba.
OaRist karşı tarafın adresi hotmail ise offline mesaj atabiliyorsunuz. ama msn plus desteklemediği için kullandığım pek çok özelliğinden mahrum kaldım. sevmedim pek
OaRist isteyen varsa gönderebilirim 3-5 kişiye. ama tavsiye etmiyorum 7.0 veya 7.5 kullanıyosanız bence msn plusu indirip kullanın.. hala daha isteyen varsa buyursun
Cambaz O kadar davetiye dağıttım ama ben yüklediğimin 10. dakikası sildim.Hiç bir eklentisi yok kişi listemde sırf "$" bu şekille doldu.
serromacher http://ideas.live.com/signup.aspx?versionId=0eccd94b-eb48-497c-8e60-c6313f7ebb73 buradan kayıt oluyorsunuz. gerisi size kalmış yükle ve çalıştır.