Peshayat Evet tigana dedi seneye 28 yas ustu istemiyorum ve sergen le tumer i de kadroda istemiyorum Ne dusunuyosunuzz..
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: Makaay hani sergen yıldızıydı dünya starıydı tigana için,aklım karıstı şimdi bak :D:Dwalla adamlarda oda olmasa bjk nin way haline bakalım seneye nolcak
cingo Nerde demiş bunu. Sezon bitmeden, UEFA hedefi sürerken böyle bi açıklama yapmaz bence. Fotomaç haberi gibi :)
.ArThuR. pes5hayat kanynak ne acaba? takım tabiki gençleşmeli. Ama Sergen ve Tümer kalmalıdır ki öylede olucak. Giderse bir Tümer gider fakat Sergen kalır.