Arkadaşlar nefreti alem etmeye başladım oyundan göz göre göre adam dolandırabiliyosunuz hemde hile değil tamamiyle yasal bişey meseleyi şöle çözdüm Tevez'i ucuza kapamaya çalışıodum ne versem kabul etmiolar sıkıntıdan ölesine dalga geçem dedim 375k peşin para ve 29m da 50 maç oynadıktan sonra diye bi anlaşma sundum ama içimde en ufak bi his yok kabul edeceklerine dahil ve oda ne şoookk adamlar kabul etti yani anlayacağınız bu adamı 49 maç beleşe oynatın ve satın adamlarada 5 kuruş para ödemeyin bu yöntemle maaşını karşılayabildiğiniz herkesi alabilirsiniz ama bence tamamen hile editörden farkı yok bende tam böle düşünüp oyunu kapatıp baştan saveli yerden devam edeyim derken o hileli oyun kayıt oldu ve tam bir ayy geriden başladım :S o bişi değil recobayı beleşe kapamıştım sezon sonu geliodu şimdi Romayla anlaştı :( ne talihsiz adamım yaw.
(bu arada bu yöntemi bilenlerden özür dilerim ben yeni farkettiğim için paylaşayım dedim ee saçma bişiydi denememiştim :))