fenerliserdar arkadaşlar ben burada daha yeniyim.bu ilk çalışmam sayılır.ben bu yamayı başkabiyerde daha gördüm.ona biraz daha ekleme yaptım ve süper bir stada haline geldi işte ilk önce resimler sonra beğenirseniz linkide vericem...
gs4ever hocam ii hoş da benzememişki sen resmen nou camp kayseri yapmışsın :D başka 1 stad üzerinde daha gsel olur eğer gerekirse kayseri atatürk'ün resimlerini koyarım...