Bilgisayarın geçici belleğininde çok etkisi var,evet msn açıkken yaklaşık oyun boyutunda bir geçici hafıza işgal eder,yani msn açıkken 2 tane fifa 2005 açmışsınız gibi olur,mümkünse sadece oyunu açın ve lag devam ediyorsa bilgisayar özelliklerinden kaynaklanmaktadır.Ama çok nadirde olsa internet hızındaki yavaşlamadanda kaynaklanıyor olabilir..