Orjinal Mesajı Yazan: SuL3YmAN
benim EKRAN KARTIM FAKAT HİÇ YAVAŞ DEİL AKSİNE JET GİBİ
Mod olsam seni banlardım,3 ayda almazdım siteye..
Böyle küstah bir mesaj atmamalısın.Sisteminide yaz hatta yok Radeon 996850 Pro,babam sağolsun fln diye.Adam duyuru yapmış sadece.