beyler ben pcye en son format attığımdan beri ekran kartında performans sorunu yaşıyorum...daa dorusu ekran kartımı tam olarak bilemiyorum...örneğin windows media player ı tam ekran yapıyorum daha sonra eski haline döndürdüğümde 1 saniyeye yakın ekranda siyah görüntü gibi bişi oluo...aynı şekilde mozillayı kapatınca da ekranda görüntüsü kalıo kısa süre...sorun ne nası düzeltebilirm