yekta_simsek55 BAKIN ŞİMDİ SOUND MASTERİ AÇMAYA ÇALIŞIYORUM ANCAK BİR METİN ÇIKIYOR ŞÖLE: APPLİCATİON HAS GENERATED AN EXCEPTİON THAT COULD NOT BE HANDLED. PROCESS İD=3640 THREAD İD:3668 CLİCK OK TO TERMİNATE THE APPLİCATİON. CLİCK CANCEL TO DEBUG THE APPLİCATİON.
yekta_simsek55 AYRICA NET FRAMEWORK YÜKLÜ AMA ONU SİLMEK İSTİYORUM DOSYASINI NEREYE YÜKLEDİĞİMİ BULAMIYORUM BELKİ NET FRAMEWORK ESKİ DİYE YAPABİLİR YENİYLE GÜNCELLEŞTİRMEK İSTİYORUM AMA İLK ÖNCE O SÜRÜMÜ SİLMEMİ İSTİYOR
Necaty arkadaşım öncelikle yazdığın mesaja birşey eklerken sağ alttaki düzenle butonuna bas.Ayrıca lütfen biraz sabret bilen varsa yardımını esirgemez zaten;)