Kardeşim Şimdi,
Photoshop 9 mükemmel bir proğram eksiklikleri var mutlaka ama keşfedemediğimiz sayısız yeniliklerle dolu bana sorarsan bunun bir türkçe yaması var arzu edersen ancak Adobephotoshop 9 kullanıyorsan sana yamasını gönderebilirim belki menüler Türkçe olunca bu işine yarayabilir.Dosyayı sana göndermem için MSN hesabım bulentbag@hotmail.com'dan ulaşırsan gönderirim bu bir.
İkincisi ise,
Yakalar konusunda bende kendimi yeni geliştiriyorum olayı çözersem sana da yardımcı olurum önemli olan elips denen yuvarlak dikdörtgen yaka yapmak değil tabbi ki, önemlisi orjinal görünümü verebilmek neyse bunu bende çözmeye çalışıyorum bulur bulmaz sana bilgi veririm.
avea logosu içinde sana şunu söylüyeyim,
T harfi var sol araç çubuğunda onu seç, yazacağın yere işaret koymadan avea dan önce yazının kalınlığını,hangi tür yazı ile yazmak istediğini eğik,düz vs.belirlemek için en üstte böyle bir seçenek göreceksin Times New Roman falan göreceksin ordan seçimini yap ve uygula göreceksin ki yaptıkça birşeyleri başardıkça herşeyin ne kadar kolay olduğunu farkettiğn zaman benim gibi işte burda senden tek istediğim,
SENDA BAŞKALARINA YARDIMCI OLACAKSIN, EVET diyorsan sana her zaman her ne konuda olursa olsun senin yanında olurum şayet öğrendikten sonra senden istekte bulunan birine yardımcı olmadığını görürsem ilişiği keserim aklında olsun..Karakterli davranırsan ben bir arkadaş kazanırım sende bir ağabey, neyse
avea logosunu herhangi iyi kalitede bir resimden de kopyalayıp formanın üzerine istediğin yere yapıştırabilirsin yaparken biraz zahmetli ancak başarabilirsen mükemmel oluyor bu konuda da MSN den bilgi veririm hiç sorun değil,
Başka bir sorun varmı bakıyorum,
Evet son olarak da dileklerini belirtmişsin, yaparsın ben yaptıktan sonra kazık kadar olmuşuz ama öğrendim VOLKAN kardeşimin imzasında ne diyor oku bir istersen,
evet kardeş, benden bu kadar, sana başarılar sende güzel formalar yapabilirsin merak etme..
Sevgiler.Hoşçakal
Orjinal Mesajı Yazan: aLpaY_k
ÖNceLikLe YorRumLarıNıZ İçiN TeŞeKKüR eDiYoruM DediğiM gibi ßu işe YeNi eL aTTım
Photoshop KuLLanMaya da yeni ßaşLadıĞım içiN pek FazLa iNceLikTen anLaMıYoruM
ÖzeLLikLede YaKa KısımLarıNı YaPmaK zor oLuyoR
ßide LogoLarı KoyaRkeNde ÖzeLLikLe aVea nın LogoSunu KenDim YapMak ZoRunDa KaLdıM :) o da zor oLdu
ßideNe daHa ForMa YaParKen GeneL oLanLarıN dıŞınDa FarKLı ForMaLar YaPacaĞım SanıYoruM uMuYoRum gaLißa iNşaLLah ßen De YaPaRıM diMi.... @)