İbrahimcim görüşlerine katılıyorum.Küfüre karsı olan baskana ve onun taraftarlarına yakısmadı.Hepsini burdan kınıyorum.Bu kadar mücadele dolu bir macta gönül isterdi ki taraftarlarda takımlarına destek verme yönünde mücadele etsinler,küfürler ile değil.Ama seninde yazında belirttiğin gibi hasan şaş tiyatro oynadı resmen ve tribünleri tahrik etti,aynen onun gibi bir cok oyuncu daha aynı şeyleri yaptı,misal Ümit Karan.Sürekli hakeme itiraz,kendini yerlerden yerlere atmalar gerdi tribünleri.Ama kesinlikle tasvip etmem söz konusu değil.Küfürü eden terbiyesizdir,soysuzdur.Ama tahrik edenlerde melek değil bu durumda.
Galatasaray taraftarıda küfürler etti duyuldugu kadarı ile,stat tellerine ve koltuklarına zarar verdi,bunlarıda tasvip etmek mümkün degil.Şimdi bunlar oldu diye ikinci macta samiyende de olaylar cıkması büyük ihtimal.Dileriz orda sagduyulu olur iki takım taraftarları.
İkinci mac daha zor olacak.Deplasmanda daha başarılı oynadıgımızı düşünürsek şansımız var ama zor mac olacak.Umarım mücadele yine bugünkü gibi üst düzeyde olur.