Orjinal Mesajı Yazan: NightGear
Maç İçinden Bahset Gözümü Ayırmıyorum Fakat Sen Nerden Öğrendin Acep Elinde Laptap SükrüSaracoglundamısın ? acep
terbiyesizlik etme.haddini bil.maca giden arkadaşlarım var,sürekli irtibat halindeyim.sabrımı tasırma benim.bir daha saygısızlığı affetmem sami,msn deki olaydan bahsediyorum!
mac güzel oldu,galatasaraylı oyuncuların cirkefliklerine tahriklerine kapılan seyircimizde cok ayıp etti kınıyorum.mac kadrosunda denizi görüp nobreyi görmediğim zaman kötü olmustum zaten.neyse skor cok iyi olmasada galibiyet iyi oldu.daum'a ragmen kazanmayı basardık yine.hakem nizami golümüzü vermedi,ikinci yarı tüm takdir haklarını galatasaraydan yana kullandı,kartlar cıkmadı ama yinede kazandık.mücadele dolu bir mactı.tebrikler iki takımada...
Herşey Yolunda Haddimdeyim msn'deki Olayları Taşıma Buraya..