valla osanında dediği gibi daha entressan sakatlıklarda var mesela ben ilk oyunumda şöle bişeyle karşılaşmıstım rüstü recber sakatlandı diz kapagı sakatlıgı 3 ay
buraya kadar hersey normal ama sebebi şu: dün akşam antremanı sırasında fenerbahçe sk oyuncularında önder ve kemalle sahanın ortasında bogusan rüstü yaptıgı ters bi hareket sonucu diz kapagını sakatladı ve yaklasık 3 ay sahalardan uzak kalacak bu haberi duyan bazı taraftarlar ise fenerbahce sk büyük bir oyuncusunu kaybetti insallah sampiyonluk yarısından kopmazlar ayrıca rüstünün yaptıgı cocukluktan baska bir sey değil dedi
aynen bu sekilde bir mesajla karsılasmıstım ilk oyunda :D