Osa böyle diyosunda o zaman bence daha da çok kasar oyun ben bi kere denemitim...Güney amerikalı futbolculara hastayım ben.. oyüzden ingiltere ligi açıp,brezilya,arjantin,kolombiya bi de şiliden oyuncu açtırdım....bi ligin yarısına 4 günde falan gelebildim....
Kardeşş sen en iisi aç üç tane lig database 'i de normal başla o zaman fazla kastırmaz heralde...