Ozzy_AFR eskiden ne dinliyorum ozellıgı calısıodu ne olduysa oldu calısmamaya basladı.Her ne yaptıysam olmadı bide size soruyim dedim.:D (MSN sil yeniden yukle demeyin denedim:)
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130 eskiden ne dinliyorum ozellıgı calısıodu ne olduysa oldu calısmamaya basladı.Her ne yaptıysam olmadı bide size soruyim dedim.:D (MSN sil yeniden yukle demeyin denedim:) Hangi programla deniyorsun.Windows Media player kullanman lazım.Winamp içinse eklenti kullanman gerekir..
Ozzy_AFR media player kullanıodum ne dinliyorum icin.calısıyoduda ama nolduysa calısmamaya basladı.acıp kapıyom olmuyo silip yuluyom olmuyo
Shevchenko Media Player'a gir, Secenekler>Araclar>Eklentiler>Arka Plana gir orda msn messenger müzik eklentisi isaretli degilse orayı isaretle..