oSa Andersson'un Drift'in yanı sıra başka bir tema üzerinde daha çalıştığını söylemiştim daha önceden. İşte bu temanın adı "Susie: The Skin". Bu tema sortitoutsi.net (Susie)'e atfen hazırlanıyor. Dolayısıyla temanın görünüşü de site ile uyumluluk gösteriyor. Ayrıca Andersson'un diğer bir çalışması olan Ice temasını temel alarak hazırlanıyor İki çalışmayı (Drift + Susie: The Skin) birlikte yürüttüğü için biraz daha bekleyeceğiz gibi. Peki, bu yeni temanın nasıl bişey? Buyrun kendiniz karar verin:
Pentagram_15 Aurora'dan sonra başka temalara bakmam bile diyordum ama yeni yapılan temalar Aurora'yı zorlamaya, yetişmeye, geçmeye başladı. Grafiksel kısmını oyunumun kesinlikle baştan düzenlemem gerekiyor. Haber için saol her zamanki gibi oSabi. :)