Orjinal Mesajı Yazan: yekta_simsek55
sen neden geche nin yaptığı spikere kötü diyorsun nasıl böle bir laf sölersin sen ilk önce onlara saygılı olsonra kendine saygılı ol adam çalışmış ve neredeyse hatasıza yakın bir spiker yapmış ve unutmaki bu spiker işini çıkaran odur
:DArkadaşım biraz düşün de konuş lütfen.Ben ona kötü demedim arada yabancı spiker giriyor dedim.Lafımı lütfen saptırma.O sözlerim sadece eleştiri.Yani kendi yorurumum.10 yaşındasın fazla lafa girişme.Bilmiyosan söliyim bu türkçe spiker işini çıkaran HASAN MUSTAN´dır...:D