yaratik arkdaşlar hadi yapın şunu fm 2006 turnuvası başlatarak hem dah eğlenceli dkkikalar geçirebiliriz hemde gerçek gğücümüzü görebiliriz
Makaay Şuan ki sistem ve altyapı online oynamak için pek iyi durumda degil.Çeşitli şeyler deniyoruz.Sonuca ulasmayı basardıgımız zaman böyle bir işe girişeceğiz...
serkan_1905 BURAYA GELİN KESİN OYNANIR:) :) :) HİÇ MERAK ETMEYİN SİZE YARDIMCI DA OLUNUR.....:-)AĞ YENİDİR HERKES GİREBİLİR AĞ ADI :FMFİFA ŞİFRESİ : 123 HEMEN GELİN BEKLİYORUM.....:cool: