Arkadaşlar türkçe spikeri yükledim ve oyunuyorum ben gol attığım zaman spiker çok güzel şeyler söylüyor mesela
ümit karanla bi gol attım spiker şarrrap gibi bi gol ben bu gole içerim çak ibocum ohhh yarasın gibi laflar söyledi daha sonra arsenalle oyunuyordum karşımdaki kardeşimdi durum 2-1 di beraberlik gölünü atınca spiker Kapak olucak bi gol diye bağırınca gülme krizlerine girdim ve kardeşimin moreli acayip bozuldu bunun gibi şeyler oyun gayet eğlenceli hale getirmiş ve emeği geçen arkadaşlara buradan teşekkür ediyorum.