Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Paylaşım için teşekkürler...
Güzel ama biraz daha özen gösterselermiş..Biraz baştan savma yapmışlar gibime geldi..
Tüm formaları aynı kişi yapmadığı için takımların formaları arasında kalite farkı olabiliyor. Genel olarak güzel bir paket, zaten şuan tek bir alternatifi var. Onda da reklamlar filan nerdeyse hiç okunmayacak durumda ve saf 3gt değil.
Ayrıca şunu da unutmamak gerek; bunları yapanlar Türk değil ve rica üzerine yapıyorlar. Eminim Türk grafikerleri daha özenli bir şekilde daha iyisini yapabilir.