Dün akşam WE10 oyunu oynadım. İlk maçımı 5yıldızda inter'e karşı yaptım. Tabiki ben Arsenal oluyorum. Başlama vuruşu yaptığınız andan itibaren oyunun we9 göre çok hızlandığı ve hakemlerin artık herşeye faul çalmadığını, futbolcuların toplara vuruşlarının ve top kontrol edişlerinin çok daha güzel olduğunu anlıyorsunuz.
Öncelikle we8 olduğu gibi X tuşu ile sürekli pres yaptığınızda hakemin faul çalma olayı düzeltilmiş. Oyuncuların yapay zekalarının arttırıldığını hemen farkediyorsunuz pek topa yaklaştırmıyorlar eskisi gibi. Hakem artık daha cok kartını kullanıyor. Faul yapıldığında sol üst köşede çıkan avantaj işareti artık çıkmıyor. Rakip yada siz topu kaybettiğinizde hakem faulu veriyor. Başlarda alışmak zor olsada bence oyununun gerçekliğini arttırıyor böyle olması. Oynanıştaki en büyük farklardan biride size yada rakibe faul yapıldığında faul atışını bekletmeden kullanabilmeniz. Faul kararından hemen sonra L1+R1 tuşlarına basılı tutarsanız faul atışını hemen kullanabiliyorsunuz. Ayrıca ofside olduğunda bazen oyuncular mücadeleyi bırakmıyor. Hakemin bir daha düdük çaldığını duyabiliyorsunuz. Taraftarların seslendirmeleride iyileştirilmiş. Maçı önde götürdüğünüz ve iyi paslar yaptığınızda alkış sesleri veya ıslıklamalar oyunun atmosferinide gerçeğe yaklaştırıyor. Gol, faul ve korner atışlarında animasyonlarda ufak tefek değişiklikler ve ilaveler yapılmış. Futbolcuların ikili mücadeleri, düşüş ve topa vuruş hareketleri gerceğe cok yakınlaştırılmış.
Şimdilik ilk izlenimlerim bu kadar. Herkeze bol gollü oyunlar.