RubenMartin Sayın fm sevenler, sualim turnstyle 3 ten sonra toplarda bir irileşme semizlenme kendini yayma durumu war... Yokmudur bu topu küçültme.. Başka toplarda indirdim hala bi büyüklük söz konusu.. Walla oyundan soğuttu yaff..
RubenMartin Nası alışıyosun olum ya.. Walla helal olsun, hiç fm görmemiş adam denk geldi ilk dediği ortadaki kocaman yuwarlak şey topmu dedi...