Thor Street Fighter garip bir oyundur. Her yeni versiyonda aynı adamlar olur ve yine o adamlarla dövüşmekten sıkılmam. Favorim her zaman Ryu.
Frostmourne Ken varken yalan hepsi , konuyu baltalamayalım diyeceğim ama gel beni baltala diyen bir konu
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Ken varken yalan hepsi , konuyu baltalamayalım diyeceğim ama gel beni baltala diyen bir konu :D :D