Bu konunun hiç de gülünecek bir tarafı yok.
Geçen gün haberlerde izledim. Türkiye çapında İstiklal Marşı okuma yarışması yapılıyor. Şişli elemelerini "Ermeni Lisesi"nden Katya adında bir kız kazanıyor. Gerçekten çok güzel okuyor. Kendisiyle ve ailesiyle yapılan röpörtajda şunlar geçiyor:
"Ermeni olabiliriz, Hristiyan da olabiliriz ama Türk'üz ve bununla gurur duyuyoruz. Bu bayrak bizim baş tacımız."
İşte bi taraftan Türk'üm diye geçinen sözde milletimizi temsil eden miletvekili(!)mizin durumu ve diğer yanda yukarda bahsettiğim olay...
Gerçekten utanılacak bir durum.