EASports'un oyuncu modellemeleri güzel ama plastiğimsi bir havası var. XBOX360 için yapılan WC2006 görüntüleri daha güzel ama oyuncu modellemeleri PCdeki gibi plastiğimsi.
XBOX360 için yapılan NBA-2K6 oyunundaki modellemelere bakarsak anlarız kaliteyi. NBA-2K6'de oyuncular terliyor formaları uçuşuyor. Umarım Futbol oyunlarında da olur gerçekçi grafikler.