Başkan Yıldırım Demirören, üç büyük hedefini açıkladı: Fulya Projesi, şampiyonluk, Beşiktaş Koleji
Önce teşekkür etti
26 Şubat’taki Mali ve İdari Genel Kurul’dan aklanarak çıkan Başkan Yıldırım Demirören, kulübün resmi yayın organı Beşiktaş Dergisi aracılığıyla camiaya seslendi. Öncelikle, toplantının kulübe yakışır bir şekilde geçmesi nedeniyle kongre üyelerine teşekkür eden Demirören, gelecekle ilgili planlarını ise 3 ana başlıkta özetledi. “Bundan sonra tüm Beşiktaşlılar, kulübümüzün menfaatleri doğrultusunda birlik ve beraberlik içinde hareket etmeli; gazetelerde, televizyonlarda camiamıza zarar vermekten öteye gitmeyen polemiklerden kaçınmalıdır