**Ya bu numara direk arkadaşlar.Training de "play previous" özelliğini kullanıp yapmış.Çalım atamayınca geri almış,tekrar oynamış,daha sonra movie maker'la her replayi birleştirmiş.Hehe madem böyle birşey yapıcaksın doğru düzgün monatajla be kardeşim.Montajın bu kadar dandiğini de ilk defa görüyorum. :D **
Her pozisyonda görüntü kayıyor dikkat edin.Benim de bu şekilde yaptığım bir gol vidosu var parmak ısırttıracak derecede çılgın.İsterseniz postlayayım buraya.