capoxfile Ümitin Takım kadrosunda olduğunu bilmiyodum.. Arkadaşıma Bu takıma ÜMit Karan Şart, ondan iyi golcü yok şu an Türkiyede dedim bi baktım Ümit oyuna girdi ve sonuç iki gol... Tebrik edilecek tek isim vardı Ümit Karan... Büyüksün Ümit.. Hep böyle kal!
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz Karan dan hem Terim e hemde Gerets e ii bi cvp geldi.. Karan geçen hafta iyiki oynamadı hemen kesmişiniz faturayı greets'e.Ahmet Çakar gibi konuşmayın yaws.Tamam Ümit iyi topçu hatta bence de Hakan'dan fazlada Gs formasını giymeyi hak ediyor ama geçen haftaki maçta Hakanla başlamak doğru tercihti.Taraftarı ne biçim ateşledi hepiniz gördünüz..
Shevchenko Arkadaslar yeni konuya gerek yok burdan devam edelim :) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=61119&pagenumber=3&perpage=10#forummesajid720249