arkadaşlar bütün sorularınızın cevapları ikisi dışında burda
rollover midir nedir o dediğiniz L1 veya R2 ile yapılan hareket bir de sağ analogla yapılıyor galiba bir tarafa iki kere basarak.
topu geriye çekme : R2 ye basın topu tutar. R2 ye basılı tutup gittiğiniz yönün tersine basın. Bu hareketi antremanda çok yapın alışacaksınız. bu hareket ile google videoda birşey gördüm adamı arkasına almış topu geriye çekip topuğuyla adamın sağından atıyor solundan geçip alıyor topu crdsa ile onu nasıl yapıyor bilmiyorum.
marsilya rouletteyi bilirsiniz zaten sağ analogu kendi etrafında döndürme. bu hareketi iyi kullanmak için şunu yapın. Diyelim orta sahada karşı kaleye doğru ilerliyorsunuz. Soldan size doğru bir adam gelirse sağ analogu saat yönününde sağdan gelirse saat yönünün tersinde ve TAM döndürün.
bir de giderken L1 ile R1 e aynı anda basarsanız adam durur. bir daha basarsanız kullandığı ayağının önüne atar. bu neden önemli diyeceksiniz. 1-Çalıma yarar giderken birden basarsanız defans şaşırır defans tam alacakken bir daha basarsınız çalım atarsınız. 2- Böyle iki kez bastıktan sonra yapılan ortalar daha çok yerini buluyor şutlar da öyle
koşarken gittiğiniz yerin üst veya altına gittiğiniz yönden elinizi çekmeden R1 ve R2 ye aynı anda basın o tarafa daha çok hızlı atar.
L1 veya R2 ile yapılan hareketi yaptıktan sonra R1 e basın önüne hızlı atar. bu çok önemli en çok kullandığım hareket kanatlarda çok yararlı oluyor.
birde bi hareket var ya çapraz vuruş yapma mesela şöyle
sol ayağını yere basarsın sağ ayağını sol ayağının arkasından sol ayağının soluna getirip vuruş yaparsın ya o pes5/we9 da yapılıyor. ama nasıl bilmiyorum bir arkadaş şunu türkçeye çevirirse yaparız : mire no lado es... şu videonun sonunda yazıyor http://video.google.com/videoplay?docid=4390720118408354775&pl=true sorunuz olursa buradayım daha çok yazacağım var da işim var