YouNg_pLaYbOy arkadaşlar ben kendi face mi yapamıyorum...yapmasını bilen varsa yardım edebilir mi??? face mi yapan olursa çok sevinirim,buraya upload edilsin!! ŞİMDİDEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDRM EMEĞE SAYGI....bekliyorum işte resmim......