Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
ben anlayamıyorum fenerin derdi niye baskalarını geriyor bu alex konusunda? adam gecen senenin asist krali gol krallıgında ikinci,bu sene asist kralı gol krallıgında en üstteki ortasaha oyuncusu.daha kim neyi tartısıyor anlamıyorum.kücük mac büyük mac diye birşeymi var? galatasaray gidip büyük macta feneri yenip kücük macta malatya ile berabere kalınca sampiyon mu ilan ediliyor? lig uzun bir maratondur tek maclık basarılar sana birşey kazandırmaz,sezonun genelinde başarılı olman gerekir.ben galatasaray,besiktas macında cosan geri kalan maclarda uyuyan alexi ne yapayım? alex her macı ceviren bir adam olsa şimdi türkiye liginde oynamazdı zaten.istatistiksel anlamda alex'den iyi bir futbolcu varmı suan türkiyede?..
yaw boşver gitsin ne enteresandırki fenere karşı bi tutumda bulununca gsli şahıslar olduğu gibi buraya gelip fener aleyhinde yorumlarda bulunuyolar sırf takıma laf sokmak için o sergen diyen arkadaşlar bi baksınlar bakalım son 2 yılın istatisliklerine kaç gol kaç asist var sergenle alexte ayrıca şunuda belirtiyim alex 40 küsür kere şu veya bu şekilde brezilya milli takımında oynamış bi çok maç kaptanlık yapmış 10 küsür gol atmış ve yüksek bi bonservislede fenerbahceye gelmiştir
parmadan kovulduğu sene 5 maçta 7 asistle oynamış ve aslında yaşam tarzına alışamadığından italyadan ayrıldığı ortya çıkmıştır peki ey sergenci galatasaraylılar
sergen kaç kere milli takım forması giyip kaptanlık yaptı kaç kere milli takımda gol attı kaç sezonda 20 golü geçti kaç sezonda 20 asiste ulaştı fener takımındaki saçma salak defans hatalarından dolayı dedemim bile atabileceği golleri atan bi sergeni 1 maçta dünyastarı yaptınız kaç senedir milli takımda oynayamıyo biliyomusunuz madem süper stardı o zaman bjk yi şampiyon yapsaydı aynı geçen sene alexin feneri yaptıgı gibi bunları iyi düşünün sonrada gelip laf sokmak için burda sergen fanatizmi yapıp insanları tahrik etmeyin.