kendi seslerini spiker yapmak isteyosanız anlatıyım belki yararım dokunur:)
şimdi yapacağınız şey ilk önce sound master 06 programını yüklemek
şimdi sound masterı açın file deyin open deyin commentary deyinve oradan english demeniz gerek yaklaşık 10 sn. sonra bütün fifa 06 spiker sesleri ekranınıza gelecek bundan sonra işiniz zor yani zor derken çevireceğiniz o kadar çok dosya var ki...
neyse biz işimiz edönelim şimdi mesela david beckham'ın seslerini yapıcaz.o bize çıkan listede bulunan david becham yazanı buluyoruz size kolaylık yapayım yanındaki no'su(pn00250) biraz aşağıda göreceksiniz ona tıkladıktan sonra sağ tarafta 4 tane ses dosyası çıkıcak ama ondan önce yukarıda options sekmesi var orada temp folder deyin ve masaüstünü seçi programınıza geri dönün orada options sekmesinden temp folder a girin ve oradan masaüstünü tıklayın
şimdi o 4 sesin bi tanesini örneğin sample 1'i yapıcaz sample 1 e tıkladıktan sonra biraz yukarıda kulaklık işşareti var oradan dinleyebilirsiniz dinledikten sonra o dnlediğinizin dosyası otomatikman masaüstünüze gelecek o masaüstünüze gelen dosyayı ses kaydedicisi ile yenileyin daha sonra sound masterı tekrar açın ve o 4 sesin üzerinde kırmızı oka basın(import)bastıktan sonra file sekmesinden save deyin ve çıkın işte oldu spiker sesinin bi tanesini yaptık...
NOT:SOUND MASTERIN ÇALIŞABİLMESİ İÇİN NET.FRAMEWORKUN BİLGİSAYARINIZDA YÜKLÜ OLMASI GEREKİR.