offfff valla bu görüntüleri izledikten sora aklıma hr yaz balık tuttuktan sra yaptıgım şey geldi :(
ben yazları babamlarla yada tek başıma balık tutmaya giderim tabi elimden geldigince tutarım eger çok fazla balık tuttuysam akşam balkona çıkar misinanın ucuna balık baglrdım ve balkondan aşagıya balıgı sarkıtırdım o civardaki tüm kediler toplanırdı balıgın başına , tam bi kedi balıgı ısırıcak ben hemen çekerdim misinayı böle 3-4 saat yapardım bi keresinde çok iri yarı bi kedi kapmıştı balıgı tabi bende hemen çektim ama kedinin bırakmaya nieti yoktu ben çekiorum oda çekior nese kedi bırakmadı misinayı ben tüm gücümle asıldım kedi 1-2 metre yükseye kadar çekebilmiştim sora ekdi atladdı , çok pişmanım :(