taylankoban abiii şimdi turnuva yapıyoruz herkesin taraftarı bağırıyorrr benimkilerr öle susuyor olmuyorr :)) herkesii olmasını istiyorumm yaaaaaa bide manchertın ın taraftarları cheasle diye bağırıyor