gs4ever fenerli kardeşim çok merak ediorm üye olur olmaz hiç araştırmadan nie böle bi konu açma gerei duydun ayıptır yaa...oyunun orjinal deil ise oynayamassın...
MaX RoYaN Feneri tutmana laf yok gs4ever ayıp valla !!!bende fenerliyim :D ama o konuda haklı orjinal bir pes5 alıp yüklemen lazım fb lim :D ;)